УЧЕБЕН ЦЕНТЪР ЛЕРН
Не винаги причината, поради която с ученето не всичко е наред, си ти.
Има много основания за това: училище, учители, учебни занятия и ти сте свързани и се намирате във взаимодействие.
Учебен център ЛЕРН ти дава възможност да учиш, както на теб ти харесва – с желание - и точно поради това да се подготвиш завидно добре и с високи шансове за успешен и желан резултат на гимназиалните и държавните зрелостни изпити.
Личната образователна философия на ЛЕРН е:
* Преподавателите от ЛЕРН провеждат учебните часове без стрес и напрежение; с отговорност, уважение и вяра в силите и възможностите на всеки ученик; с доброжелателност, лишена от опека и грубост.
* Методът на преподаване в ЛЕРН е диалогичен, търсещ мнението на учениците, понякога провокативен и забавен, прицелен към въображението им, стре
мящ се да създаде условия за дискусии и спорове.
* Формата на учебните часове е съчетание между лекция и упражнение.
* В обучението ЛЕРН се придържа към основните съвременни педагогически принципи:
1. Достъпност, тоест задължително съответствие между съдържанието на преподавания материал и личния опит и възраст на учениците.
2. Нагледност: в помощ на учениците се изработват чертежи, таблици, схеми, показват се снимки, картини, видеоматериали, за да могат абстрактните знания да придобият по-конкретна форма. Прилагането на този принцип на обучение усъвършенства не само оперативната, но и дълготрайната памет.
3. Съзнателност и рефлективност. Преподавателите от ЛЕРН се стремят да възпитат умения у учениците за самостоятелна работа над себе си, самопреценка и самооценка. За
щото освен постигане на добри резултати в училище, на приемни и държавни изпити, целта на всяко едно обучение е и себеусъвършенстване.
4. Принцип за индивидуален и диференциален подход при работа с група. Прилагането на този принцип позволява да се избегне еднаквия подход и отношение на преподавателя към учениците в групата и налага изискването преподавателят да се съобразява със специфичните нагласи на всеки ученик. Тъй като групите в ЛЕРН са до 6-ма ученици, индивидуалният подход е напълно приложим.
5. Активност. Преподавателите се стремят да предизвикат емоционална и интелектуална активност от страна на учениците, така че всеки ученик да чувства принадлежността си към групата и приноса си към учебния процес.
Ако личната образователна философия на ЛЕРН ти допада, можеш да се запишеш по всяко време при нас.